Jag f-f-fryser!

Aldrig har det varit så kallt! Jag har huttrat hela dagen idag - kylan börjar gå mig på nerverna! Sitter här med täcket om mig och hoppas på att det kan värma mig. Jag drack oboy, men jag orkade inte värma den! Bara att bita ihop och leva med det. Flera har det värre, eller hur ?

Nej, men nu ska jag sluta klaga. Imorgon börjar jag 9:10, slutar 12:00 - som alla andra onsdagar. Men den här gången stannar jag kvar i skolan eftersom att jag och Tara ska på ung i håla-möte igen klockan 13. Så då får jag vänta på henne. Men jag har iallafall sovmorgon, härligt härligt! Så nu ska jag skriva min lilla berättelse. Frida tyckte om den - yaay! Fast fick ändra litegrann, så den är helt okej nu. Jag lovar er att jag ska vara mer uppdaterad idag! Kände mig väldigt.. låg på något sätt under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0