Januarimorgon

Nu har man lämnat 2009 bakom sig och försökt komma vidare till nästa år. 2010. Jag har suttit och klurat ut hur man säger sommaren "och det årtalet". I somras sa jag "Sommaren nollnio", hur säger man för detta år ? "Sommaren tio" eller ? Haha, många tankar dyker upp för mig. Det är skönt med ett nytt år. Bara några månader till, sedan är det sommarlov. Jag hoppas på ett bra år, att detta blir ett år att minnas. Ska ju till Hassela för att åka skidor på sportlovet, ska på "skidresa för en dag" med klassen 4e feburari, pappa planerar på att vi ska åka till något ställe för att åka skidor (kommer inte ihåg vad det hette, hehe), i sommar ska vi antagligen åka utomlands.. ja, ni hör ju ? Längtar som bara den!

Idag är det att vara med Linnea igen, hon skulle ringa mig efter hon hade "jobbat" på sin pappas jobb. She wants too earn money ;) Vi får se vad som händer. Kanske skulle vi dra någonstans för att köpa något (om det ens är någonting öppet denna nyårsdag!). Ifall hon inte kan, ska jag fråga om vi kan åka till farmor och farfar en sväng. Var ett himla tag sedan man träffade dem!

Vad händer på eran nyårsdag ? :)


Denna dag har man på sig denna tröja ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0