Lovets sista hiss-och diss


* Spanjoler: Trevliga och glada. Och att deras språk låter som musik i öronen. Underbart!

* Tillbaka i skolan: Imorgon börjar skolan. Mjo, det är skönt att få kunna träffa sina kompisar igen.
Hoppas bara på att det är en "lugn" vecka, inga jobbiga lektioner osv.

*Rock: Haha. Bella har gått runt och blivit en rocker! Men jag tycker att det är grymma låtar. Alice Cooper och Kizz är nog de bästa. Hoppas att pappa kan boka biljetter till Kizz-konserten i sommar!


*Inga sovmornar längre: Nu när jullovet är slut så är det inga sovmornar längre. Man måste vänta i hela fem dagar för att få en sovmorgon! Kul att få träffa kompisarna men.. man vill ha sovmorgon! Kommer bli hur jobbigt som helst att vakna upp imorgon. Klockan 6:45!!

* (Random) Att Sandra läser böcker så himla segt!: Jag har nog väntat i dagar och veckor på att Sandra ska läsa klart en viss bok hon har lånat av mig. Jag vill läsa den nu-nu-nu NU!! Haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0