Nyvaken och förbannat trött!

Det förvånade mig att det gick att sova igår, fast det egentligen inte gick. Jag låg vaken i en timme och knep ihop ögonen, det gick inte att sova. Så jag vände på täcket för att få den kalla sidan och kuddarna. Men det gick efter någon timme. Så jag vaknade för någon stund sedan och känner mig smått stressad. Ska träffa Jannie idag, ju! Klockan 13:30 ska vi mötas vid centrum, men bussen går inte förrän 13:40. Så jag får ringa henne efter detta. Jag tror att jag tar bussen hem också, men jag hatar vintertrafiken! Sen, sen och ännu mera sen! Den här gången vill jag inte stå och huttra i tio minuter till för att bussen ska komma!

Önska mig en lyckad dag, så önskar jag er! ;)

Vad ska ni göra denna tisdag ?


Julafton 09' Tja, jag tyckte att bilden var finare på digitalkameran, men inte på datorn! Förlåt för en dålig synd på pannan och halsen, håret brukar störda till sig. Smile on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0