Oh, no!

Har sovit över halva dagen, vad är egentligen felet på mig ? Linnea ringde mig för några minuter sedan och jag orkade inte svara (slöfock). Sen ringde hon mig på mobilen och sa att hon och Malin skulle till centrum och frågade om jag skulle hänga med, eller om de skulle ringa mig sen. Min röst lät kass, så jag antar att hon visste redan svaret. "Ring mig sen!!". Haha. Fördelen med att vakna sent är att det är så himla skönt! Att jag inte vaknar upp sent på helger, det gör jag ju bara på loven. Nackdelen är nog att man sover över halva dagen. Skäms på mig!

Det första kapitlet av EmmettxBella sög. Uhh.. jag inte gilla. Men jag vet inte vad ni tyckte. Jag ser ingen kommentar *letar*. Haha. Jag måste öka på skrifterfarenheten, många av mina kompisar säger att jag är jättebra på skriva, men så bra är jag inte om jag får erkänna själv. Men lämna en kommentar, så får jag veta vad ni tycker :)

Jag undrar hur länge Malin och Linnea ska vara i centrum, hur ska jag annars tillbringa tiden ? Ska försöka sitta mindre vid datorn, men fortfarande vara uppdaterad. Jag ska försöka fixa Wii:et, när man ska försöka leda kontrollen till spelet tycker inte "pilen" upp. Suck. Jag ska även försöka hitta bra texter till keyboarden, ska också försöka skriva en egen låt (utan sådan där ackord, suger på att lägga till "bas"). Kan också läsa lite av New Moon, med andra ord "När jag hör din röst". Finns mycket att göra, bara att jag inte kommer på något när jag är ensam.
Just det - angående headern, jag vet att bilden på mig blev lite "suddig", men jag försökte beskära bilden på mig och Sandra. Det där är nog den bästa bilden som jag kan ha på en header. Och jag blev väldigt nöjd blev den. Vad tycker ni ?

Peace out!

Från vänster: Rasmus, *host* jag, faster och kusinen. Sommaren 08. Minnen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0