Sitter här med gullungen (inget foto)

Sitter här med katten Buster som har varit ute hela natten och frysit. Naw, stackaren. Han stryker litegrann på mina ben och så, hjärtegullet! Haha. Det var en okänd katt på våran tomt med Buster och Bamse morrade och skall litegrann. Haha, han skall och morrade åt den okända katten. Då vet man att han är bra vakthund ;)

Idag är det äntligen att vara med Jannie. Det var på tiden! Vi ska dra ner till centrum först, eftersom att jag ska köpa tofsar. Kanske någon glass som jag kan bjuda henne, enormt sugen på det! Så jag kommer vara ganska ouppdaterad idag, men jag kommer hem vid 17-tiden och då kan jag förklara litegrann hur det var osv.

Vad ska ni göra idag då ?


Buster, älsklingen för några dagar sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0