Uhuh..

Det blev ingen centrum idag. Vi hann inte - så det får bli en annan dag. Istället gick jag och brorsan till ICA för att köpa godsaker, och till Donken för att köpa våran lunch. Dagen blir iallafall räddad! Hamburgaren smakade okej, men det skulle sitta fint med en macka istället ;)

Köpte en godispåse också, söndagsgodis med andra ord. Blev inget godis igår så det är tillåtet att få äta idag! Så jag sitter och mumsar i mig i lugn och ro med Justin Bieber - One Time, spelandes i högtalarna. Haha, han är verkligen min nya kärlek - men kärleken till Jackson kommer fortfarande vara störst! Justin är sååå söööööt ;o Bara 15 bast (ska fylla 16) - och redan stor och flickfavorit! ^^' Sötnöt..

Innan jag skriver en hel historia om Justin så ska jag istället lyssna lite på musik. Och äta godis, såklart!!


Ingen choklad här, för mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0