Ung i håla och är hemma!

Tja.. istället för att avslöja min hemkommun som är en håla så varför inte skriva så jag gjorde ? Haha. Det var en ganska kort dag. På mötet snackade vi litegrann om vad som kommer hända på "dagen" och så. Vi räknade folders också till skolor. Så jag och en ledare räknade för min skola - 450 stycken. Man fick nästan hjärnsläpp och det gjorde ganska ont i handleden. Men efter det skulle man ta hem affischer som man skulle sätta upp i sin skola. Så jag och Tara tog fem var. Blir väl intressant att sätta upp dem.. not. Och så skulle man locka sina kompisar att de skulle komma till "Ung i håla"-dagen! Man ska snacka med politiker och politikerna måste lyssna på ungdomarna. De får inte säga något, förutom när ungdomarna ställer en fråga eller något. Det är meningen att man ska få sin röst hörd och att göra hålan till en bättre håla (haha). Tur att jag inte ska göra något särskilt på den dagen än att bara filma och fota. Wuho!

Haha - men nu ska jag packa för min simträning. Flera timmar kvar, börjar 19:30 men det är alltid lika bra att vara förberedd! Måste också kolla när bussen går.
Just det! Gah, blev lite avis. När min klass hade SO såg de på Troja.. guh, vad sämst ;< Fast som tur är att dem inte såg klart på den. Och Zenobia, återigen - ingen kan tycka om filmen mer än jag och Sandra. Orlando Bloom och Brad Pitt, we already know that ;) No offence.


Random bild, från random person ;)

Kommentarer
Postat av: zenobia

MEN HAR JAG SAGT ATT JAG GILLAR DEN MER ÄN ER ELR??? den e bra men inte så jävla bra

2010-01-21 @ 22:05:18
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0