Glass med jordgubbar

Hej på er. Ledsen för en väldigt låg uppdatering: har som sagt umgåtts med mamma och hennes pojkvän. Har haft det bra de här dagarna fast jag har gång på gång känt hemlängtan. Jag saknar min katt och hund väldigt mycket. Busan, katten - jag saknar att hon sover precis vid mina fötter. Och Bamse, hunden - som blir galet glad när man kommer hem.

Men jag kommer hem på söndag - på sätt och vis blir det skönt. Igår var åkte vi till ett köpcentrum, jag köpte en väska och linne. Vet ni ? Varje gång jag har shoppat här så har inget kostat mer än 100 kr! Det är sjukt billig den här sommarrean. Jag fick med mig 490 hit och jag har köpt: Väska, 3 linnen, 2 shorts, bikini och toffsar. Kanske något till. Men jag har fortfarande pengar kvar.

Idag åkte vi snabbt in till stan och jag köpte ett par shorts från Newyorker. Röda. Jag och mamma bakade mockarutor, annars har vi bara degat. Värmen tar så himla mycket på krafterna! Jo, vi har badat och vi har blivit solbrända. Shit, asso.. det är 25-30 grader varje dag och jag dör. Imorgon ska vi spela minigolf och se på Eclipse på kvällen. 

Nu har jag just ätit. Ska låta magen vila lite sen blir det kvällsfika. 

Kommentarer
Postat av: Andrea ♥

hej hej ! :) skulle bli glad om du kunde gå in på min blogg och kommentera på frågestunden :P

2010-07-07 @ 19:27:48
URL: http://moondagsbaarn.blogg.se/
Postat av: Andrea ♥

hej hej ! :) skulle bli glad om du kunde gå in på min blogg och kommentera på frågestunden :P

2010-07-07 @ 19:28:06
URL: http://moondagsbaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0