Godmorgon!


Godmorgon på er! Sovit gott ? Det har jag iallafall. Efter jag såg på Walk The Line däckade jag till MTV. Jag glömde stänga av teven också. När jag märkte det på morgonen kändes det som jag var 7 år igen. Däckar till teven och låter pappa stänga av när han tittar till mig.

Eftersom att det är otroligt fint väder här hemma, så ska kanske jag, pappa och min bror åka någonstans och bada. Inte i en pool den här gången. Det är mycket härligare att bada i en sjö än i pool, tycker inte ni det ? Ja, men nu ska jag fortsätta med det jag tänkte göra. Gå ner och äta frukost och sedan klä på mig.

Ha en bra dag! :)

PS. Bilden togs igår - på facebook. Så.. ja ;) En ny bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0