Glöm inte veckans blogg, mina vänner!

Godmorgon på er!

Jag orkade lyfta baken till datorn och skriva det här inlägget. Grattis till mig! Vad händer idag ? Jo, jag ska vara med Linnea och förhoppningsvis hittar vi på något speciellt. Soligt och härligt väder är det hemma hos mig, äntligen! Det har varit regn och mulet sen jag fick sommarlov. Lust att dra någonstans mot stan eller dra till Stinsen. Jag är så sugen på mjukglass, helt plötsligt! Det var überlänge sen jag åt en. Äsch, vi får se vad som händer, vill iallafall trycka i mig en mjukglass!

På tal om mjukglassar: snart drar jag till mamma, och där finns det jättegoda mjukglassar! ♥
Vad ska ni göra idag ?

Glöm inte veckans blogg! Finalister utser jag imorgon, så sista chansen nu! Let's go!

Kommentarer
Postat av: AlmaaaA

ska vara meed pojkvännen

2010-06-15 @ 10:30:09
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0