Grillning på G

Härligt att alla skitmöbler är borta. Flyttat till SörAB. Två soffor har platsats istället med svarta lakan över - så inte hunden kommer upp och skiter ner. Vi måste lära honom att inte komma upp i soffan - han får hålla sig till sin säng och fotölj!

Pappas kompis hjälpte till och han förtjänar en middag med oss. Kotletter med potatiskroketter med bearnaisesås. En av mina favoriträtter! Varit en underbar dag idag, fastän jag inte har gjort någonting. Jag är hungrig nu så jag hoppas att maten blir klar snart! Tiden tills maten är klar, kan jag spendera att skriva min lilla berättelse som jag har på datorn. Härligt!


Kommentarer
Postat av: johanna

SV: härligt! hoppas du hade en fin lördag med? kram

2010-06-06 @ 04:40:17
URL: http://johannakml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0