Hemsk natt

Åh, kunde natten vara värre ? Jag sov över hos Linnea och vi hade megakul, som vi alltid har. Och så rinner min näsa som någon sjö kommer ut ur näsan! Försökte sova med papper brevid mig, men tror ni att det funkade ? Nej. Så vi somnade vid tolv men jag var vaken hela tiden. Sen vid ett-tiden frågade jag Linnea om jag kunde dra hem, för det skulle ändå inte fungera om jag stannade. Dessutom skulle jag vara jättetrött dagen efter. Så fick jag det och bad min pappa möta mig för klockan var typ halv två på natten. När jag kom hem försökte jag sova igen, kunde det efter en timme. Så nu sitter jag här och är aningen pigg.

Ska ringa Linnea snart, så det blir en dålig uppdatering under dagen. Just det! Imorgon drar jag på bio med Yannie ♥ Vi ska se på Dear John, antar jag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tycker jag;)

2010-06-13 @ 11:28:10
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0