I wanna be a billionaire


Jag sitter här och drömmer bort till när jag åker till mamma. Oh, har inte träffat henne på jättelänge pga. avståndet. Men nu är det sommar och jag kan åka dit och ha det underbart. Stanna där i tre hela veckor och ha det mysmys med mamma. Det ska även bli lite spännande att träffa hennes pojkvän. Det finns så mycket att göra hos mamma, men samtidigt lite. Men de här få sakerna man kan göra är lika kul varje gång.

Vem nekar till att shoppa på stan, typ varje dag ? Haha. Bada och sola järnet på Himpan eller i någon sjö. Käka ute och ta en glass vid Halvars. Picknick i någon park.. oh, vad kul jag kommer ha det! Vi funderar även på att dra till Kolmården - men ingen aning egentligen. Men gud, så jag längtar! Precis en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0