Nu j*vlar ska det bli sommar!




Just nu är det inga sommartecken utomhus. Det är grått, blött och regnar. Men imorgon hoppas jag på toppenväder - hoppas på 25+. Jag är så taggad inför det här lovet. Jag har många möjligheter att göra, men jag vet inte vad. Faster och min engelsktalande kusin kommer till Sverige och det kommer bli überkul. Hoppas på en kryssning eller kanske dra till ett zoo när dem är här. Furuvik eller Kolmården, ingen aning. Jag älskar när dem är här! Förutom att dem kommer över, ska jag åka till mamma. Shoppa järnet och umgås med henne. Ska hänga med kompisarna så mycket det går. Sola, bada och framför allt - försöka bli brun!

Vad säger ni ? Kommer sommaren 10' bli den bästa sommaren eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0