Pollenallergi

Det var inte länge jag var i skolan. Början 8:30 och gick bara på musiklektionen och NO. Fick 2 poäng från MVG på NO-provet. Extremt nöjd! Iallafall. Jag stack hem för att jag har värsta pollenallergin. Inatt kliade jag mig i ögonen - och som många vet blir ögonen ganska "blöta" när man kliar i dem. Det blev mina. Så när jag vaknade har jag en massa "John-blund" på ögonfransarna och kan inte få upp mina ögon. Lika obehagligt varje gång! Så då var jag tvungen att dra bort allihop. Och när jag gick till skolan kliade mina ögon extra mycket och näsan också, trots att jag har tagit tablett. Så efter NO-lektionen var det nog. Min hjärna kunde inte fungera som det ska och jag mådde så illa. Så jag fick gå hem. Och nu ska jag se till så att jag mår bättre!

(är på stationära datorn, så jag kan lämna nya bilder till er nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0