Stinsen tsm. med Zenobia.

Hello everyone!

Har kommit hem från Stinsen - jag var där med min kära vän Zenobia. Vi stack dit direkt efter skolan, åt på donken och försökte hitta saker till Zenobia och ett par skor till mig. Fy sjutton, vad svårt det ska vara att hitta ett par snygga vita ballerinor! Letade och letade, men hittade inga. Så jag fick ta en liknande modell som jag tänkte köpa, ett par guldiga. Guld passar väl till vitt ? Yes. Men men, här kommer bilder!

(Vi stack även till Coop och köpte cider -alkoholfri- och lite Oreokakor!)



Oreo - Twist it, lick it, dip it!



Leka alkoholist! Hahaha..



Som ni ser, var vädret sådär..

Kommentarer
Postat av: Isabell <3

nehe fick man inte se skorna då ? :)

2010-06-07 @ 18:01:11
URL: http://isabellochingetmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0