Finaste "svensk rap" låten!

Jag vet inte vad jag ska säga. Låten stal mina ord, känns det som! Jag är mållös och måste säga såhär: Jag har aldrig hört på någon bättre svensk rap än vad den här låten! Jag har alltid tyckt om Denbo. Han skriver så himla fina rader och hans låtar berör mig. Den här låten är nog en av de låtarna från honom som berör mig mest. Med Sebastian Krantz på beatet gör låten ännu bättre! Han har en sjukt obeskrivlig röst - och det får mina sinnen att komma igång. Här får ni ett smakprov. Denbo ft. Sebastian Krantz - Inget kan bli som förut. Texten får ni också!


Kommentarer
Postat av: Znobben

moahaaah har den på mobilen (a)

2010-03-16 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0