Finns det något värre än att vara sur ?

Idag har jag inte alls varit glad. Mitt humör har varit på botten idag, och jag tror att jag vet varför. Jag antar att jag gick upp för tidigt och även vädret. Blir lätt sur för sådana saker. På matten var jag ganska otrevlig mot min mattelärare - men det är hon som knappast vill hjälpa mig! På tyskalektionen var det antagligen första gången jag fick hjärnsläpp. Imorgon kommer det bli bättre. Nu när jag är hemma kan jag äntligen ta det lungt tills simträningen. Ska bli skönt att simträna, när jag har fått igång alltihop.

Går ni på någon sport ? :)


Kommentarer
Postat av: frida

jag går på ridnig sm du vet :)

märkte att du var sur idag hoppas att du blev lite gladare av min lilla present xD använd dom väl <333

2010-03-18 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0