Fredag!

Dålig uppdatering idag. Har haft andra planer idag, därför lämnade jag bloggen åt sidan! Idag är det fredag och det är så skönt att det är helg! Hur underbart är inte det ? Jag har iallafall nyss ätit. hamburgertallrik. Jo, det var mycket mättande och jag mår nästan illa nu! Jag som hade tänkt att äta ananas till efterrätt. Känns ganska surt men man får hoppas på att det går över. Sandra sover över här inatt och det blir überkul! Vi ska nog mest snacka, sitta lite vid datorn och se på alla Vampire Diaries avsnitt. Hon vill så gärna att jag ska se på dem eftersom att hon själv har gjort det. Vi är nog på.. 11 avsnittet. Jag kan ändå inte se på Vampire Diaries på torsdagar eftersom vid den tiden har jag simträning. Så det blir skitbra för mig!

Nu måste jag nog fortsätta med det jag gjorde. Vila magen lite och se på Let's Dance som börjar strax. Sandra kommer väl förbi snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0