Fredagmorgon

Godmorgon allihopa!
Jag hoppas att ni har haft en lika bra sömn som mig. Eller - ska man egentligen säga att den var bra ? Jag kurade ihop mig i sängen medan min bror och hans kompis satt och spelade tvspel. Hockey, de skriker rätt ut då motståndarna gör mål. Så när dem gjorde det skrek jag tillbaka "Tyst, jag försöker sova!".. suck. Det är fredag idag och jag vill inte ens tänka på hur nära vi blir av sportlovets slut. Hemskt.. men dagen förgyllas tillsammans med Sandra. Nu ska vi se på Valentine's Day, efterblivna som vi är. Men jag har inte haft pengar till det och dessutom ingen skjuts. Men nu har jag presentkort på bio och Sandras mamma skjutsar ner oss. Efter bion är vi antagligen hos hennes pappa. Det är dagens planer.
Vi får se om jag pallar visa er några bilder. Det är en hel del stycken - men jag lämnar en bild på oss som åkte dit.

Dom bästa av dem bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0