Hängig..

Hej på er!

Jag ska egentligen vara i skolan just nu - men jag frågade min mentor ifall jag kunde gå hem för att jag känner mig så fruktansvärt hängig. Jag har ont i halsen och så och jag kände att jag behövde gå hem. Så fick jag det. Nu gör jag ingenting än att äta lite lunch. Snön har smält ganska mycket från igår och jag behöver inte oroa mig över snöväder på min skolavslutning!

Jag frågade mina kompisar när vi har påsklov - så svarade dem vecka 14. Om två veckor. Men det är konstigt - för påskveckan börjar ju redan nästa vecka, och det är väl då man har lov ? Åtminstonde börjar lovet på torsdag då det är skärtorsdag ? No, I don't actually get it. Men vi får påsklov på långfredagen, då jag oftast sitter hemma och gör ingenting.

Ska försöka spela en låt på keyboarden - Green Day - Holiday! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0