Hassela 2010

Hej allihopa!

Nu är Isabelle hemma igen och hoppas på att ni har haft ett lika skön början på sportlovet som jag har haft. Resan till Hassela var totally amazing! Bussresan var väl sisådär, men man kom fram iallafall. Stugorna som vi fick bo i var små, men ju mindre desto mysigare - eller vad säger man ? Skidbackarna var jättebra. Jag åkte alla gröna, blåa och röda backar (vågade inte ställa mig på puckelpisten, med andra ord, en svart backe). Jag är stolt över mig själv att jag vågade åka en röd. Jag fick nya kompisar på den resan - bl.a Sophie och Erika. Jag åkte blåa backarna oftast med Erika, och dem röda med Sophie och Veronica. Dem gröna åkte jag med Bella och Sandra. När jag, Veronica och Sophie skulle åka en röd backe svängde dem ner för en skog och det var en himla massa gupp! Men det var hur kul som helst - förutom då jag körde in i två träd, så smidig som jag är. Det kändes litegrann när vi skulle åka hem. Det kändes sorgligt men jag ska försöka hålla kontakten med allihopa. Sandra och Veronica - som är systrar, träffar jag ju varje dag. Men Bella, Sophie och Erika kommer jag sakna. Sakna sjukt mycket!

Jag har en himla massa bilder att visa er, och de kommer snart! De ska bara fort in på facebook en snabbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0