Isabelle at Stinsen

Hemma från Stinsen. Jag följde med Linnea och Sandra till Stinsen för att se bl.a Eric Saade uppträda. Det var flera stycken som Ola, Nanne Grönwall, Neo och Lovestones. Vi tre väntade till Eric Saade skulle komma upp på scenen - och det var inte bara vi! När han kom upp på scenen knuffade allihopa sig fram och de tror att de kommer närmre. Men det gör dem inte. Jag tycker iallafall att vi tre hade de bästa platserna (förutom dem längst fram.) Men det var najs!


Såg söta Idol-Erika komma förbi! :o 

Neo! ♥

Eric Saade ♥

Och man nekade inte till att Eric skulle signera singeln. Han ritade två hjärtan till mig, medan Linnea och Sandra fick ett. Aww ♥ "Du får två hjärtan av mig"

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det var jag som tog den dära bilden :P

2010-03-16 @ 18:36:28
Postat av: Isabelle

SV; Nej, Sandra. Den bilden och alla andra bilder tog jag ;)

2010-03-16 @ 19:26:08
URL: http://isabellesusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0