Jag saknar dig.. :'/


Until you come back - I can't breathe
Until you come back - I got no reason
Got my heart and my heart down on it's knees
I still need you beside me

Tara, förfan vad jag saknar dig. Jag finner inga ord! Jag minns när vi var i somras - när jag tänker på dig tänker jag på alla sommarminnen. Du är liksom sommaren i sig. Har jag någonsin sagt hur underbar du är ? Vi tappade kontakten, men jag kunde inte glömma dig. Du kommer alltid vara min Tara. Och när jag lyssnar på den här låten.. jag blir helt paff. Jag finner inga ord. Klumpen bildas i halsen och jag tänker bara på de minnen som vi har. Tara, du är min glädjespridare. Hela du lyser av glädje och det smittar av sig. Gumman, vi måste ta tag i kontakten med varandra. Jag vill inte förlora dig och framförallt, inte glömma dig. Jag saknar dig som fan.. Minns du: 12 november ♥ 8 juni ? Minns du första gången vi sågs efter alla år ? Jag kommer aldrig glömma det. Jag kommer aldrig glömma dig heller. Tara, du är min barndomsvän och jag kommer alltid finnas här för dig. Du kan räkna med mig. Du betyder så himla mycket - och jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0