Sjuk på våffeldagen..

.. och hur hemskt är inte det ? Jag gick hem från skolan för att det kändes som om min näsa skulle sprängas och att jag knappt skulle kunna andas för slemmet i halsen inte kunde gå bort. Pappa är ledig idag och det känns inte lika ensamt här hemma. Jag ska strax äta lunch och efteråt ska jag nog se på en film. Förhoppningsvis kommer pappa köpa våffelmixen. Bamse kommer tillbaka från veterinären i eftermiddag - och det känns ändå en aning ensamt. Särskilt här i soffan, Bamse brukar ofta ligga här brevid mig. Stackaren kommer komma tillbaka med en strut runt huvudet.

Det som är så himla sjukt är att sist jag var sjuk var i november, då jag fick biverkningar av svininfluensavaccinet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0