Sometimes we all have bad days

.. when everything is far away. If you ever let me, I do my best to bring you up again. Godmorgon!

Jag nynnar sakta till Salem al Fakir - Good song. Underbar låt om man behöver pepp och stöd. Då är det bara att lyssna på den här låten! Texten är stor! Förutom det - så har jag nyss duschat och gjort mig i ordning. Idag ska jag intervjua pappa och hans jobbkompisar om hälsa och arbetsmiljö. Haha, att fråga dem kanske tar 1-2 timmar och vet ni vad ? Jag börjar 10:00! Jätteglad för det eftersom att Zenobia stackaren fick börja klockan 7:00, hos sin pappas jobb. Och de skulle åka till jobbet klockan halv sju (!!) Jag är smart när det gäller jobb ;)

Nu ska jag fortsätta vidare. Jag hoppas att ni får en underbar dag!


Jag kan fortfarande inte glömma Eric Saade. Oh my hell, vad söt han var :$ <3


Kommentarer
Postat av: simone

Så härligt foto :)

2010-03-15 @ 23:38:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0