Söndag

Godmorgon allihopa!

Söndagen får börja med en kopp choklad och någon macka. Den här dagen får spenderas med Linnea, har jag bestämt. Det var jättelänge sedan vi två var med varandra. November, senast. Eftersom att jag ändå kommer över till henne för att lämna skidglasögonen, kan vi ju vara. Gud, vad jag har saknat henne!

Sista dagen på sportlovet. Imorgon är det skola. Men det är inga bekymmer, tänk såhär: Nästa månad är det påsklov. Då är det april, då blommar ju allting, fåglarna kvittar, allting.. våren är där. Jag har inte stört mig på snön i år. Därför tycker jag att tiden går snabbt. Ju mer man klagar på snön, desto längre känns det. Så ett tips: Klaga aldrig på snön, den går bort när den går bort! ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

Tusen tack för din åsikt! =)

2010-03-07 @ 11:17:56
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: simone

Så söt du är :D

2010-03-07 @ 13:08:30
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0