Äckelunge, säger jag bara!

Igår när pappsen var ute med Bamse så kom han förbi några personer: Två kärringar, 8 barn och 2 barnvagnar om man ska vara exakt. Så när pappa passerar så är det en pojke på 10 år, som kastar sten på min hund! Och ingen av de vuxna gjorde något motstånd. Alltså, fan.. i deras hemland verkar det som om man får kasta sten på djur, för att i Sverige har man husdjur. Jag är så jäkla pissed off på den här s.k familjen. Det blev pappa också. Ni anar inte vad han sa till dem. Han är som jag: hatar dom som plågar djuren - och inte minst, dom som inte har vett i skallen.

Om jag kunde veta hur den här pojken såg ut så skulle jag bryta nacken av honom. Jag vet att han är liten, men någon hjärncell måste han ha ? Och om jag såg någon av de vuxna skulle jag .. åh, jag vet inte vad jag skulle göra! Jag hatar, hatar, hatar.. det här! Jag finner inga ord!


Den jäääääveln, som går på min hund nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0