Bara ett kort inlägg

Min uppdatering har varit låg sedan torsdags och jag är mer än ledsen för det. Har varit en massa och igår var det valborg. Då vill inte jag sitta vid datorn, precis. Men det var jättekul igår. Kan visa er några bilder lite senare. Jag sitter här med Sandra, vi har just ätit lite lördagsfika. Vi drog ner till ICA och köpte en daimtårta och påskmust. Hahaha, tjockispower! Nej, men det var gott. Dessutom är det ju lördag! Nu ska vi väl bara ta det lugnt. Busa lite med katterna och hunden. 


Gammal bild från Hassela. Haha, vårat lilla smile med tummen och pekfinger ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv. Hej!

Hur mår du? :) Hoppas du haft en trevlig helg och en lyckad valborgsmässoafton.



Håll gärna utkik i min blogg imorgon för att kunna bli veckans blogg. (Påminner dig imorgon med en kommentar!)

2010-05-02 @ 12:27:21
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0