Blogglista (funkar inte att ta.. moahah)

Blogg jag läser först: Fattybom, Conler och Febbs - och Kenzas

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Gaybloggen

Kändisblogg jag följer: Kenzas

Första bloggen jag började följa: Fokis, men gör inte det längre.

Bloggare jag beundrar och varför: Fattybom, en glad tjej och man ser att hon bjuder på sig själv. Gillar hur hon skriver sina inlägg och gör allt så intressant. Gillar hennes stil! 

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag bjuder på mig mera och är lite mer social. Jag känner mig inte lika osäker längre när jag vill dela med mig av det förflutna osv.

Då hatar jag att blogga:
När jag har bloggtorka.. uuh!

Då älskar jag att blogga:   När jag vill skriva av mig och har mycket idéer!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Febbs. Grym bloggare som skriver lite om sin vardag och lite kläder. Hennes stil är grym och hennes blogg, inte minst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret på dagens fråga. Hur mår du? Kram

2010-05-20 @ 17:19:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MATILDA

ja längtar också verkligen till sommaren :D

2010-05-20 @ 19:11:55
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Coline

whaa :D Hur kunde du sluta läsa Fokis? Den är ju helt klart bäst.



Jag läser Kenzas också, men hon är så tråk jämfört med Foki. :o



Kram!

2010-05-21 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0