Fredag!

Äntligen fredag! Ikväll händer det ingenting tror jag. Om jag åker till Grönan imorgon så sover jag antagligen över hos Linnea. Måste få tag på Malin och fråga om hon vill med, så att vi är jämna för min bror ska också med! Om det regnar och är kallt imorgon så väntar vi till fredag nästa vecka. Hoppas att det regnar en stund imorgon och blir varmt.

Herregud, min näsborre gör jätteont. Jag vet inte vad det är. Jätteöm, fastän jag inte har slagit mig. Min tånagel är lite blå också. Poor me, tyck synd om mig allihopa! Nejdå.. inte ute efter uppmärksamhet.  Ska städa köket litegrann så jag tjänar en hundring tills imorgon. Eller nästa vecka. Hmm... sen ska jag ringa Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0