I love you, daddy

Har tänkt på en sak, nu när jag inte kan somna om. Jag minns när jag var liten då jag alltid kikade in i pappas rum och sa "Pappa, jag kan inte sova". Så sa han hela tiden att det inte finns något att oroa sig för, och jag la mig brevid honom. Jag kan känna mig så säker med min pappa. Jag kan känna att det inte finns något att oroa sig över och att det inte finns något som kan knäcka mig. Pappa har alltid funnits där för mig hela tiden. När jag går ensam är han bakom mig och tar emot mig om jag faller. Min pappa är som en stadig klippa. Jag kan alltid prata med honom om mina tjejproblem, killar och allting annat. Jag ser på honom att han lyssnar. När jag mår dåligt, hjälper han mig. Min pappa är verkligen osjälvisk. Han tänker på andra och även sig själv. Och det gör honom den bästa pappan i världen! Jag älskar dig, pappa. Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0