Jag saknar dig, Jannie ♥



Gammal låt som jag älskar. Beskriver vänskapen mellan mig och Jannie. Saknar henne som bara den. Det var ett tag sedan det var vi och allting blev lite svårare när hon flyttade. Men du, gumman - jag släpper aldrig taget. Du kommer alltid vara min. Du kommer alltid vara en av mina bästavänner. Du har stått vid min sida sedan barnsben och du har aldrig lämnat mig. Jag ser upp till dig och du är den starkaste personen jag känner. Jag älskar dig, bästavän och åsna (hihi). Jag finns här. Lyssna på låten och ta för dig.


I love you

Kommentarer
Postat av: jannie perez

gmm jag älskar dig jag finns alltid där för dig skulle aldrig lämna dig det har vart vi sen dagis och det kommer vaa så tills vi blir gammla och dör, jag älskar dig väldigt mycket du är en del av mitt hjärta och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig du är min andra halva utan dig är jag inte hel<3

2010-05-08 @ 13:20:13
Postat av: Claudia

hej hej, kikar in och önskar dig en superbra lördag! =D

2010-05-08 @ 14:05:04
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0