Kristi Himmelfärds

Ingen Kristi Himmelfärds för mig, inte. Är ju en slags ateist, så jag spenderar min dag med Linnea. Sov över hos henne igår och åt en massa sötsaker på en onsdag. Åt även hos henne. Blev absolutley delicious fläskflié med potatis och lite majskolvar på det! Muuums! På kvällen spelade vi lite Eyetoy innan vi såg på en film. American Pie: The Wedding. Kunde inte se så mycket för att jag somnade typ, haha.. Efter en halvtimme kanske. Haha!

Enligt Linnea var natten skitvarm, men för mig var det normalt. Hon klagade som jag vet inte vad. Men ja.. Nu ska vi väl hitta på något och sen så kan jag väl höra av mig. Under kvällen händer det väl något. Ska be pappa köpa lite gott till kvällen. Haha!


Togs igår, orkar inte ladda upp en ny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0