Musiken är min drog..

Min drog som inte är farlig. Hur skulle världen bli utan musik ? Man uttrycker sig mera genom musik och det får en att må toppen. Man har något annat att lyssna på än en massa babbel. Man kan luta sig tillbaka och njuta. Jag har aldrig upplevt en dag utan musik eller sång. Jag måste varje dag, lyssna på musik. Det är så härligt och det är ännu härligare om man kan texten! Livets mening, förutom vänner och familj, är faktiskt musik! ♥

På tal om det: har bestämt mig för att lira gitarr. Min bror har en, fast han aldrig spelar på den. Så den gitarren kan jag nästan ta över! Haha - och så har jag min egna lärare, pappsen såklart! Blir nästan mångsidig när jag blir äldre. Kan både piano och gitarr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0