Onsdag

Godmorgon allihopa!

Jag är vaken och äter min frukost. Jag känner att min näsa är bombad, jag snörvlar och nyser hela tiden. Antagligen är det mycket pollen ute just nu.. jippie.. Iallafall: Pappa har lärt mig tre ackorder på gitarr: A, G och D. C kan jag, men de tre ackorderna spelar man mest i musik. E-moll osv med men.. ni fattar. Pappa spelade med de ackorden och gjorde en låt om våran hund, och det lät bra! Haha. Så jag kanske skriver en egen låt, så fort jag får kläm på det här!

Om jag får en egen gitarr, ska jag inte ha akustisk. Känns inte bra. Håller mig till en vanlig! Men men.. onsdag. Början 9:10 slutar 12. Så vi hörs snart!


Old pic..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0