Svar på kommentar ^^,

Fick just en kommentar, som jag inte kunde svara på. Så det får bli ett inlägg:

Kommentar från Blogglista (funkar inte att ha.. moahahah)
whaa :D Hur kunde du sluta läsa Fokis? Den är ju helt klart bäst.

Jag läser Kenzas också, men hon är så tråk jämfört med Foki. :o

Svar:
Ganska förvånat, eller hur ? Nej, men jag var förut besatt i hennes blogg. Men sen började jag tröttna - den kändes nästan lite för töntig. För rosa, för mycket Japan. Jag är inte så intresserad av konstiga stolar, skor m.m som hon skriver i inlägg. Så jag började följa Kenzas istället och den bloggen känns nu mera "mig" liksom. Dessutom är hon ju Sveriges största bloggerska ;) (.. och nej, det är inte Kissie. Hon provocerar bara!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0