Till alla mina vänner, se här..

Vem skulle jag vara utan er ? Om ni inte skulle ställa upp för mig som ni har gjort så skulle jag inte vara vid liv. Ni får mig att lita på er starkt och jag kan aldrig tvivla på er. Ni kommer aldrig lämna mig, eller hur ? Ni har stått ut med mig, ni har varit med mig när jag har haft det som tuffast, ni tar emot mig när jag faller; och jag uppskattar det enormt mycket. Ni är dem bästa vännerna man kan ha. Ni är dom jag lever för. Mitt hjärta tillhör er. Tack för allt, ni alla är speciella. Allihopa har något i sig som jag älskar. Jag ser upp till er. Jag går upp på morgonen för er skull, och för min dags skull; för att den ska bli lika amazing som alla andra dagar. Jag finner inga ord. Jag älskar er så mycket och jag tackar er alla för att ni finns. Ni är änglar, send from above. Gud gav mig världens bästa vänner!


Jag skulle aldrig vara den jag är idag, om jag inte hade er!

Kommentarer
Postat av: frida

även om du inte menar mej älskar jag dej iaf <3333

2010-05-20 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0