Ute i trädgården

Hallå allihopa!

Live från min trädgård. Snodde mobila bredbandet från våran stationära dator och la in den på våran laptop. Så jag sitter här och njuter av att jag har fått slutat tidigare idag. Lugn dag har det varit idag iallafall. Det har varit lugna dagar hela veckan, typ! Soligt väder och nästan stekhett. Solen är riktad mot mig och jag sitter här i jeans och tröja. Tja, det regnade imorse. Men men.. när Linnea har slutat ska jag ringa henne. Men innan dess tar jag nog en promenix ner till affären och köper något gott. Är extremt glasssugen! Antingen en glass, eller en Ben & Jerry till kvällen. Enligt mina fredagar, ska det bjudas på glass. På lördagar bjuds det på godis!

Stekhett. Känns som jag lökar också. Så jag tar nog på mig ett linne och ett par såkallade leggins. Båda mina tygskor är sönder, så jag måste köpa nya :/ Haha.. nej, det här ska inte bli ett långt inlägg - men ni får ha det bra!

(webcam inte finnas på dator, och alla bilder borta - så tyvärr ingen bild :( )

Kommentarer
Postat av: frida

varför är du redan hemma ?

2010-05-28 @ 14:09:49
Postat av: Filippa

Gå in på den hära länken & följ instruktionerna för att få fler besökare till din blogg .

http://www.viraltrafik.se/?Abbs

2010-05-28 @ 17:07:30
URL: http://phsycobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0