10 dagar kvar!

Hello!

Mötet gick bra idag. Vi snackade mest om vad vi tyckte om affischen och anmälningsfoldern, och det slutade sig att vi skulle byta bilder. Men det gick bra, as usually. Jag kom lagom tid till tyskalektionen efter att ha väntat på bussen i 20 minuter i svinkallt väder! På tyskalektionen såg vi på någon film som hette "10 things I hate about you", den är jättebra! Fast vi såg på den med tyskt tal och svenskt text. Man föredrar engelska talet väl ?
Efter tyskan var det slöjd, tråkigt eftersom att jag inte hade något att göra. Engelskalektionen var minst lika tråkig som den alltid är. Idrotten ville inte jag och Julia K vara med på, så vi gömde oss någonstans där några madrasser och plintar var. Det var tydligen pardans, big no för mig. Så var det någon konstig melodi klassen skulle dansa till. Vet inte om ni känner igen texten, men kanske.
"Vi ska på picknick i Göteborg..", någonting sånt. Men kul var det, och riktigt flummigt. Imorgon ska min klass till Gamla Stan, som jag har sagt. Det ska bli kul. Som sagt, ska jag bara ta en glass på donken sedan går jag över till en café på stan och fikar. Jag vet inte vad jag ska köpa på stan. Först, polkagrisar. Finns en hel del butiker! Och några julklappar, gah! Jag har inte hunnit eller haft pengar för det. Perfekt läge att vara på stan då.

Hur har eran dag varit ?

By the way, 10 dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0