Brevet skrivet. Brevet skickat!

Hallå everybody!

Jag har suttit och skrivit klart ett brev som jag har skickat till Jackson Rathbone's "fanadress", där han tar emot brev från fans. Självklart ska man skriva ett! Jag skrev.. hmm, jag vet inte vad jag skrev egentligen. Mest var det väl att jag tycker han är sjukt bra och en massa. Hittade inte ett foto på mig som jag kunde ge till honom! Så jag gav honom en krona, from Sweden you know! ;D
Fattigt, men.. what should I do ? Så nu ligger brevet och väntar på att brevbäraren ska komma och hämta klockan 14:00 imorgon. Han kan inte skicka tillbaka, eftersom att jag.. jag vet inte. Han kanske inte har tid, med tanke på hur många fans killen har!
Jag kanske får lotta vem jag ska skicka nästa brev till. Blir det till Rpattz, Kstew, Nikki Reed, Kellan Lutz, Peter, Elizabeth Reaser eller kanske söta lilla Ashley ? Hittar tyvärr inte Stephanie's fanadress. Gaah, har en himla massa frågor till henne!
Men som sagt, Jackson's brev är skickat. Skrev även "I love you", "Ich liebe dich" och "Jag älskar dig". Bad honom att lära sig att säga "Jag älskar dig". Tuff utmaning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0