Godmorgon allesammans!

Här sitter jag och dricker varm choklad. Såg att det var vintersolståndet igår, alltså kommer solen dyka upp flera gånger under vintertiden! Mysigt värre. Jag känner mig peppad inför julafton som är om två dagar. Jag är nyfiken på vad jag får av tomtefar! Jag tror att jag får göra om önskelistan, eftersom att jag tror inte att jag vill ha det mesta som jag har skrivit upp. Jag önskar mig mest av allt - keyboard/piano. Så det blir nog det enda jag skriver upp. Jag vill ju lära mig spela piano, spela en massa låtar och göra covers. Eller.. jag kan spela piano, men jag behöver öva. Den är väldigt användbar för mig. Lär nog spela varje dag!

När jag vaknade upp trodde jag att det var lördag, men det är ju tisdag! Så himla skönt med jullov och det kändes så skönt att ha sovmorgon. Jag somnade igår vid tolv, eftersom att jag var frusen och ganska trött. Men jag skrattade glatt med brorsan och hans kompis, men dem skrattade inte med mig. Jag störde dem litegrann vid deras spelanden framför teven. Undrar vad det är på teve på tisdagar ? Brukar inte se på teve på vardagar så mycket, men klockan 16 så ska jag nog se på gamla avsnitt från OTH.

Tycker att det är så synd att Gossip Girl har slutat sändas för det här året och kommer tillbaka under våren. Gah! Jag som älskar Gossip Girl och vill bara se nästa avsnitt! Det var så nära på att Nate och Serena skulle kyssas, men så kom Trip. *mutter*
Vet ni någon sida där man kan se på Gossip Girl-avsnitt ? Kommentera!

Gammal bild, från 1:a advent ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

tvshack.net ;P

men det ee ganska dålig kvalite o man kan inte se avsnitt som inte har gått på tv :S

god jul :P <3333

2009-12-22 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0