Hiss & Diss


Vintern: Jag älskar snö, julen, nyår.. allting som har med vintern att göra.
Man kan dricka sin varma choklad, äta pepparkakor och knäck. Mysigt värre!

Läkerol: Så gott! Pappa är mästare på att köpa Läkerol och självklart smygäter man.
Favoritsmaken är nog Granatäpple.

Jackson Rathbone: En riktig glädjespridare. Jag älskar hans dialekt. Jag älskar hela honom!
Snygg, charmtroll och så.. fantastisk!


Fjällräven-jackor: Jag vet inte varför jag dissar fjällräven-jackorna.
Men det vibbar fjortisjacka så fort jag ser en. Gör inte detta till en stor sak. Min blogg, mina åsikter.

Lady GaGa: Henne vibbar det en massa negativa saker. Hennes låtar är allihopa mixade. Det är inte hennes röst. Hon låter som en kratta live. Jag skulle aldrig vilja betala en konsertbiljett för att se på henne.
 
Slask: Det är det hemskaste som händer på vintern. Man blir blöt och skorna kan aldrig torka.
Det är inte alls lika mysigt som vit snö!

Kom ihåg nu i vintertid, ät aldrig gul snö ;)


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihih okej! :D

2009-12-16 @ 22:45:39
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0