I väntan på One Tree Hill och Gossip Girl

Här sitter jag och är utsvulten! Väntar också på att One Tree Hill ska börja. Men snart kommer pappa hem och då blir det käk för mig, och gissa vad jag ska käka ? *Trumvirvel* .. .. .. Hamburgetallrik! Mums-filibaba! Då ska jag förhoppningsvis sitta i vardagsrummet medan jag äter, annars blir det ingen OTH för mig.

Just det - har jag nämnt att vi har fått en ny teve ? Den är tyyyng, jao! Haha, den har bas, och hur bra bild som helst! Nu är det bara vänta på våran soffa så kan man slumra till framför teven lite oftare!


Men gissa vem det kan vara ? .. jag har glömt bort hans namn!

Hunden är nog lika trött som jag.

Kommentarer
Postat av: Mathila

Har du haft en bra helg? :D

2009-12-06 @ 18:05:49
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: haha nej, någon gammal skit krustång xP sån där man kan byta saker xP

2009-12-06 @ 18:41:51
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0