Jag hatar skolans kavlar!

De är hopplösa och förstör bara pepparkaksdegen! Åh! Alla andras pepparkakor blev helt fantastiska på hemkunskapen, jag måste fasen använda handen och trycka så att de blir platta! Jag är så arg. Jag stod halva lektionen för att göra platta den dumma degen och sen gör kristyr. Den andra halva lektionen väntade jag på Amanda och hade kakorna inne i ugnen. Amandas kakor blev lyckade, mina blev knallvita och mjuka. Så jag kastade dem ner i papperkorgen och kristyren. Bryr mig inte ett skvatt om jag har slösat på skolans pengar. Deras problem att de har säkert världens sämsta kavlar. Hate it, hate it, H-A-T-E- IT!

Jag kan baka pepparkakor, så misstänk mig inte som någon osmart bagare. Hemkunskapen gjorde mig så arg för deras sämsta material. Förra årets pepparkakor var lyckade när jag bakade med min mamma och min brorsas föredetta. Nästa vecka blir det lussekatter, de ska bannemej skaffa bättre material. Fattigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0