Julafton blev helt fantastisk!!

Gårdagen var helt fantastisk. Det var riktigt kul och ja.. vad mer ska man säga ? Jag blev himla nöjd med julklapparna, trots att jag inte fick min keyboard. Men pappa tyckte att keyboarden jag hittade i tidningen såg ut som en leksak. Vi ska köpa en annan på Hobbex.se. Men jag fick iallafall detta:

1000:- av farmor och farfar
500:- av mamma
Presentkort på Newyorker 500:- av pappa
Björn Axéns Straight and Curl av pappa
Guitar Hero Rockband (både min och Rasmus) av pappa
Wii Sports Resort av pappa.

Jag tror att det var allting. Och jag kan inte bli nöjdare än såhär. Bild på alltihop kommer någongång idag och man får hoppas på att pappa lägger ut bilder. Han fotade en väldigt fin bild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0