Julstädning är tråkigt. Så nu gör jag återigen ett test ;)

Lovar du att vara ärlig? Yes.
Du heter: Isabelle Carlsson
Smeknamn: Bella
Låt som när du är ledsen sörjer till? Taylor Swift - White Horse
Beroende av: Twilight och Jackson Rathbone
Vem behöver du mest just nu? Sandra.
Stämmer det? Eh.. typ ?
Hur imponerar man på dig? Jag vet inte.
Brukar du skratta för dig själv? Ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? God Jul :)
Var bor du? V****
Trivs du där? Ja
Äger du några converse? Typ
Sprit, cider, vin eller öl? Cider ;o
Brukar du bli för full? Nej.
för mobiloperatör? Parlino, is tha shiat ;) 
Är du allergisk mot något? Yes.
Har du haft sex idag? Eh.. nej ?
Nästa mål i ditt liv? Jag vet inte. Tar dagarna som dem kommer.
Hur svarar du i mobilen? Hallå, eller Hej det är isabelle x')
Vem ringde du senast? Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Om jag skulle komma över på jullovet.
Antal timmar sömn inatt? Nästan 10 timmar.
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? Ja.
När blev du fotad senast? Igår, kanske ?
Hur känner du dig nu ? Trött, men uppmuntrad.
Vanligaste färg på dina kläder? Blå nattlinne ^^
Vad saknar du? Jag vet inte ;)
Hade du en bra kväll igår? Vi säger väl det.
Favoritdryck på morgonen? oboy, te..
Rakar du benen? Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig? elva, tolv.
Är du blyg? Eh.. ja!
Vill du hellre ha mail än brev? Brev, typ ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Typ.
Har du spytt offentligt? En gång.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha tråkigt.
Är du nöjd med ditt liv? Man lever bara en gång i livet.
Är du bortskämd? Jag vet inte.. lite kanske, men inte mycket ;)
Vad gör du i morgon? Julafton, är med familjen, och ser på Kalle Anka ;)
Vad är det värsta du vet? Fjortisar, PJ's. Smokers, massa ;P
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jackson Rathbone, all the way!
Vad längtar du till? Morgondagen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes, i have.
Vad använder du för shampoo? Jag venne x)
Vad är det finaste du fått? Min pappa ^^
En speciell dag du minns? 23/11-09
Hur gammal är du? 13
Tycker du om någon just nu? Ja
Vad gör du om fem månader? .. Lever livet.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Pappa.
Gillar du golf? Det är kul ;)
Vilken tid gick du upp idag? 9:50, ouff..
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej.
Är det okej att gråta? Eh.. ja ?
När grät du senast? Igår, haha!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sparat ;)
Bär du glasögon eller linser? Glasögon ^^
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon? .. 10-11 ;o
Har du piercing? Nix.
Vill du gifta dig? Kanske.
Vill du ha barn? Ja. 
Solar du ofta? Nej, blekpower ;)
Är du bra på att laga mat? Typ
Är du flygrädd? Aldrig flygit ^^
Hur vig är du? .. INTE vig!
Är du musikalisk? Det är jag nog.
Vad dricker du helst när du är törstig? Läsk (tjockis ;P)

Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's
Tror du på ett liv efter döden? Nej.
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat, vill inte det heller!
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn!
Bor dina föräldrar tillsammans? Nix
Har du tandläkarskräck? Jaa!
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Både och.
Vilken ögonfärg har du? Som Jackson's ♥
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Någon gång, tror jag.
Biter du på naglarna? Ja ;/
Röker du? Nej
Senaste låt du hörde? Black Eyed Peas - Meet me halfway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0