Lördag!

Äntligen lördag! Gud vad skönt att veckan börjar rinna ut och det är bara måndagen kvar sedan är det jullov. Fjärde advent är det på söndag också. Tiden har verkligen gått snabbt under de här månaderna! Jag känner att det var nyss september. Nej, det är ju sista månaden på året! Helt sjukt, men ganska skönt. Man får hoppas att nästa termin går lika snabbt, om det går snabbt blir det snabbt sommarlov! Men då går det snabbt att jag börjar i åttan och får betyg. Sommarlovet får gå sakta, det får man hoppas på.

Idag händer det inte mycket än att vara hemma och ta det lugnt. Jag vill så gärna vara med Sandra idag men jag vet inte om hon kan. Är så himla nyfiken på vad hon har köpt till mig i julklapp! Söt hon är. Jag kanske får ringa henne senare och höra vad hon har för planer idag iallafall. Om det inte är så upptagna, så tror jag att vi kan göra någonting.

Imorgon är det julavslutning på simningen, tror jag. Det kommer bli ganska kul. Eller.. vem vet ? Det kanske blir kul. Jag vet inte vad tränarna ska hitta på åt oss simmare. Kanske som alla år, kasta ner mynt och cocacola-flaskor i bassängen så får vi leta efter dem och behålla dem. Det är riktigt kul! Det blir även skönt att vara "ledig" på söndagarna framöver, till början/mitten av januari. Då blir det att umgås med kompisar, men även åka några gånger till simhallen för att ha kvar den konditionen jag har. Så - det får det bli.

Nu ska jag bara chilla litegrann och kanske försöka somna om. Jag kunde inte sova längre än nio, helt sjukt! Men fortfarande är jag jättetrött - jag kommer inte kunna somna direkt så då sätter jag på en film. Jag ska försöka koppla in videon, som pappa köpte för någon vecka sen. Jag vet.. ganska ute att ha en VHS, men vi har en himla massa VHS-filmer sedan år tillbaka, så varför inte utnyttja dem ? Ska även fråga Sandra om jag får låna Van Helsing och Troja av henne. Båda två är sjukt bra filmer! Men jag ska koppla in den och kolla på någon bra film. Tecknad kanske ? Haha. Men nu blev jag sugen på att se på Grinchen. Julklassiker!

- Någon bild kommer senare. Orkar inte lägga in nya bilder på datorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0