Lördagsmorgon

"Godmorgon, godmorgon. Hör fåglar sjunga glatt. Godmorgon, godmorgon i kör!"

Hehe.. godmorgon! Jag vaknade upp för en timme sedan av någon konstig dröm. Jag drömde om att Edward Cullen kunde flyga. Och Bella var i fara med James tätt efter hälarna på henne. Var James inte död ? Så Edward flög med Bella på ryggen och James tätt efter hälarna. Konstigt nog var jag också med i drömmen. Men jag vet inte om jag var människa eller vampyr, eftersom att jag också kunde flyga :s That's kinda weird.

Lurig dröm där. Men iallafall, jag är vaken nu. Och jag börjar redan känna att jag vaknar tidigare på helger, men jag känner ändå mig pigg när jag vaknar upp. Är det en positiv eller en negativ grej ? Maybe. Jag har inte ätit frukost än men ska snart göra det. Jag är riktigt godissugen idag! Jag känner att jag måste köpa lösgodis och djungelvrål, mums! Det bästa är ju att det är lördag, så jag ska nog ta mig till ICA senare idag. Idag måste jag också säga till dem jag sålt korv till att det blev fel på beställningen och att de inte kan få sina korvar. De får köpa polkagrisar eller lotter istället, ifall de vill. Men vem nekar till en polkagris eller en lott där man har chansen att vinna max 250:- ? Vissa, men inte många. Polkagrisar är bra till julen, 250:- kan man köpa en hel del till.

Nej, men nu vill jag äta en ostmacka och ett glas oboy eller juice. Jag vill ha min frukost nu. Just det - idag ska jag vara med älskade Linnea! Jag har inte umgåtts med henne sedan Halloween! Gud, jag vill inte tappa kontakten med henne. Hon är en av mina närmaste vänner och hon betyder en hel del. Så idag ska man umgås med henne! Vi får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0